rahmatilah kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ecah

Lilypie Third Birthday tickers

adam qaiser

Lilypie First Birthday tickers

SI cHuuuuMILLL

Tuesday, May 10, 2011

MINGGU YANG MEMENATKAN...

salam you ollsss...

lamanya tak jenguk2 blog aku nie...heheheh...apa taknya aku sangat bz 2 minggu lepas di tambah lagi dengan keadaan yang kurang sihat...4 bulan mei tu aku dah mula sakit...mula2 ingatkan sakit mata sbb mata rasa mcm bengkak n pedih...malam tu tido mata banyakkk taikkkk mataa...hahahahahah....esoknya mc g klinik doc cakap aku demam...ouuhhh demam rupanya..eheheh. aku tak tau pun simptom2 demam tu sakit mata n sakit tekak. dah lama tak kena demam kot....so aku pun ambik cuti smpi hari jumaat...sbb badan tak larat sangat....mujurlah keluarga aku datang dr kg....
famili dtg sebenarnya nak melawat my MIL yang kurang sihat....dan2 jer aku masa tu pun tak sihat...adalah juga org tolong2 aku buat keje kat umah...

7 hb mei
aisyah dah boleh makan heheheh...2 days lagi die nak masuk 6 month...she love to eat...eat n eat
n hari tu juga aku n famili g expo mom n bb kat midvalley...nasib baik lah midvalley tu dekatttt jer ngan umah 3 km jer...tak larat nak jalan jauh...pening2 jer kepala....malam tu plak kami g i-city...yer la bawa adik2 aku yg tak pernah g sana lagi...ari tu dah g tapi bawa mak n abah jer...kali ni bawa adik2 plak...heheheh...habis d pusing i-city tu...hahahhaa....
8hb mei
demam tak elok lagi tapi kuatkan semangat juga

8hb mei
pagi tu aku kemas2 umah la...pagi tu juga d org mak bapa aku dah balik kg...pas tu tgh ari kami g mid valley lagi...beli walker utk aisyah...heheheh
akhirnya aisyah guna walker juga setelah semalaman berfikir n bertanya ngan org....bukan apa
al maklum la aisyah sekarang dah laju menjulur jadi aku takur die menjulur smpi bawah meja n ke dapur...yer la umah bkn besar sngt untuk keselamatan aku bg la walker tu juga...dah ada walker tu makin plak die laju berjalan2 ke sana ke mari...heheheh...aisyah aisyah...tak ape la asalkan die sihat aktif alhamdulilah...tp aku hairan juga mcmana die bole jalan dlm walker tu...?????...
aisyah semakin pandai makan...nga nga jak mulut die nak minta suap makanan...heheheh...
harap2 la die berselera sokmo....heheheheh....

apa-apa pun minggu lepas adalah minggu yang memenatkan...yerla dah la aku demam pas tu aisyah kena makan...tapi tu la demi anak kan demam ke ape ke...kena kuatkan juga diri ini...
hehehhehe....

ok la nnt aku letak gambar2 aisyah yg dah masuk 6 bulan...
heheheh


dadaaaa love u all....




No comments:

Post a Comment