rahmatilah kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ecah

Lilypie Third Birthday tickers

adam qaiser

Lilypie First Birthday tickers

SI cHuuuuMILLL

Saturday, June 4, 2011

KAMPUNG KU TERCINTA


manis rumah ku manis

okey kali ni aku nak share ckit citer balik kg ari tu..huhuh..best laaa... mana tak bestnye aku last balik kg pas pantang ari tu masa tu ecah baru 2 bulan... sekarang ecah dah 6 bulan means aku tak balik kg 4 bulan...so ambik la cuti 2 hari... lantakla cuti aku nak tinggal ada berapa pun yang penting aku balik KAMPUNG.. ADA AKU KISAH...bkn nya aku ni tak ada kampung...bkn aku ambik cuti orang lain pun...
hahahahaha....wat everrr....


***********************************************************************************

okey ini adalah antara haiwan peliharaan mak bapa aku kat kg...cuma 1 jak aku tak sempat ambik gambar iaitu ikan kaloi bapa aku..hahahah...besaaaaarrrrrrr.....


miow ni nama die warna warni...hahahahhaa
sangat manja n minta puji....



ayam jantan yang suka memekak pagi
tak ape la dah tugas die kan...


ayam peliharaan bapa aku...



aisyah yang excited dengar bunyi ayam berkokok
almaklumla kat kl mana ada ayam berkokok....

ini adalah antara bisnes mak aku kat kg...
kuih tart...

kuih tart cheese blueberry
mak aku ckp kuih ni ramai yang order...
*ni idea aku...hihihi


okey la ini dulu buat masa nie...nnt aku update lagi...
banyak benda nak citer....

dadaaaa....luvvv

No comments:

Post a Comment