rahmatilah kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ecah

Lilypie Third Birthday tickers

adam qaiser

Lilypie First Birthday tickers

SI cHuuuuMILLL

Thursday, August 11, 2011

BERBUKA APA HARI INI???

Salam kengkawan semua…

Hari ni dah 11 Ramadhan…

So macamana puasa kawan-kawan semua

Diharap semuanya berjalan lancar okey….

Dalam bulan puasa ni apa perkara yang selalu kita fikirkan..

Perkara yang selalu kita fikir adalah…

“APA NAK MAKAN BERBUKA NANTI????”

Hahahahahah…itulah antara persoalan yang selalu kita fikirkan..kan..kan

Termasuklah dengan aku…sampai tak tau nak masak ape dah…

Apa yang penting dalam menu aku mesti ada sup-sup supaya aku dapat tahan n air susu banyak…

Alhamdulillah susu masih maintain….

Dapat dalam 6 smpi 10 oz…

Tu la yang aku bawa balik hari-hari….

Setakat ni baru sekali kami g bazaar ramadhan…

Sekali hari tu g beli makan terkujat juga aku

Harga semua makanan aku beli RM22

Gila mahallll…boleh mkn seminggu…hahahahahaha

Jadi hari ni aku nak masak ape ekk…adoiii yaiii…pening kepala nak pk…

Jum pk sama2…..

Ok la itu jer nak tulis…

Esok-esok aku tulis lagi….

Tata titi tutu

No comments:

Post a Comment