rahmatilah kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ecah

Lilypie Third Birthday tickers

adam qaiser

Lilypie First Birthday tickers

SI cHuuuuMILLL

Tuesday, October 25, 2011

UNTUK SUAMI KU SAYANG


siapa dia suami saya???
saya sayang suami saya...MEMANG TAK ADA LELAKI SEHEBAT DIA...LAGI HEBAT...HAHAHAH...
saya sangat berterima kasih dengan suami saya yang tercinta nie...
dia paling banyak tolong saya dalam menguruskan segala hal di dalam dan luar rumah...
dia la tempat saya bergantung harap....kalau dia pergi mana mana kan aduii..susah saya nak buat apa-apa dengan anak lagi rumah lagi...dia lah yang banyak membantu saya...
kadang-kadang pagi2 lagi dia dah masakan bubur nasi aisyah...
kalu dia masak bubur saya gosok baju...
dia cuci peralatan breastpump, dia masukkan ice pack...dia la yang buat semua....
saya???? mandi n angkat aisyah g kat pengasuh die....
suami saya selalu pesan
JANGAN LUPA SOLAT...
itulah pesanan dia dengan saya....tapi kadang-kadang saya terlalai juga....
bila saya tak solat die mesti cakap...dosa dia tanggung...
aduiii masa tu la runtuh jiwa hati saya...kesian suami saya...
kenapalah AKU NI LALAI....PENTINGKAN DUNIA.....
ISSHHHH aku kena berubah....BERUBAH...JANGAN CAKAP JER....
suami saya orang dia cooooollllll...
saya marah macamana pun dia masihhh ccoollll....
AKU NI SUKA CARI PASALLLL...
ADA JER TAK KENA....adoooiiiiii bila laahhh aku nie nak berubahhhhh
MIMI NOORZEELA BERUBAHH LAHHH MENJADI ISTERI YANG BAIK BAIK
sape cakap saya tak nak berubah menjadi baikk...
saya selalu tanamkan dalam diri ingin menjadi ISTERI,ANAK,IBU DAN WANITA YANG TERBAIK untuk semua orang disekeliling.....
saya harap dapat melakukan yang terbaik untuk semua orang dan diri sendiri...
setiap malam suami saya akan urut kaki saya...sebabnya badan saya ni banyakk angin...
sakitnya Tuhan jer tahu....
saya sayang suami saya....
bak kata dalam citer bini bini ku gangster "Suami didahulukan pencapaian diutamakan"
apa apa pun suami NO SATUUU....


p/s: buat suami ku azmanizam bin aziz, saya akan berusaha menjadi isteri yang terbaik untuk awak...saya hanya insan biasa yang ingin menjadi luar biasa....ikhlas dari isteri mu...mimi noorzeela zulma

No comments:

Post a Comment