rahmatilah kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ecah

Lilypie Third Birthday tickers

adam qaiser

Lilypie First Birthday tickers

SI cHuuuuMILLL

Saturday, December 17, 2011

English lesson

salam semua...hehehe
lama tak update blog ini...bukan ape...
minggu ni saya sibuk...sibuk lah sangat kan...bukan ape
saya baru habis kursus bahasa inggeris untuk penjaga kaunter...
acctually i am not the person in charge of the counter but i'm dealing with customers....
waaahhhhh speaking gitoo aku...walaupun ada error it's ok...

bahasa inggeris ni penting dan merupakan bahasa kedua di Malaysia.
so it's important for us to learn how to speak in english with the right way.
aku ni sebenarnya adalah juga pergi kursus bahasa inggeris anjuran pejabat aku.
tapi pada kali ini,aku sangat suka kursus bahasa inggeris ini sebab tenaga pengajar yang mengajar dalam kursus ni sangaaaaatttt baaaguusssss....dan syukur aku faham apa yang mereka sampaikan.


so i hope after this i can speak in English correctly and do not be shy.

jangan malu untuk belajar. malu bertanya sesat jalan.

No comments:

Post a Comment