rahmatilah kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ecah

Lilypie Third Birthday tickers

adam qaiser

Lilypie First Birthday tickers

SI cHuuuuMILLL

Friday, December 2, 2011

FILEM OMBAK RINDU FILEM AIR MATA





siapa tahu novel Ombak Rindu (fauziah Ashari)??? novel ni dah lama dah dari aku zaman sekolah,zaman kolej,semua kawan-kawan aku dok gila baca novel tu...ape tak nya..novel tu sedey dan sangat menusuk ke kalbu...huhuhu...ade kawan tu die baca lebih 10 kali....



aku pun dah baca novel ni memang best...dan buat aku tertunggu2 ape lah ending citer nie...
aku tak nak citer sionopsis korang bacalah novel nie....



setelah sekian lama novel ombak rindu ni berada dipasaran, kemudian novel ombak rindu telah difilemkan....so pada hari rabu lepas 30 november 2011, tayangan perdana filem ombak rindu telah dilancarkan...jadi aku pun pergilah menonton bersama kawan office aku.



pelakon utama dalam filem ombak rindu ni aaron aziz (aris) ,maya karin(izzah) dan lisa surihani(mila). aku memang tabiklah dengan aaron aziz nie...watak die asyik nangis jer, tu yang buat penonton menangis jer, maya karin pun sama juga asyik la menangis...last2 semua dalam panggung tu menangis....aku pun nangis jugalah cikit2...heheheh...
apa yang boleh aku katakan semua watak dalam filem ombak rindu nie sangat menjadi....




izzah


so siapa2 yang belum menonton filem Ombak Rindu dipawagam, bolehlah pergi menonton....

dari 5 bintang aku bagi 4 bintang...

sekian



AMARAN!!
SILA BAWA TISU UNTUK SAPU AIR MATA DAN HINGUS.....

No comments:

Post a Comment