rahmatilah kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ecah

Lilypie Third Birthday tickers

adam qaiser

Lilypie First Birthday tickers

SI cHuuuuMILLL

Sunday, December 18, 2011

positif

tiba-tiba dalam minggu ni production susu aku berkurangan...
aku pun hairan juga kenapa boleh jadi macam tu...
tak pernah macam ni teruk sangat...dari 7-8 oz tibba2 boleh dapat hanya 3 oz saja sekali pam...
adduiii risauu nya hati.....
tidak tahu di mana puncanya....tak kan aku nak datang bulan sampai macam ni sekali....selalu tak juga...tak kan salah makan,makan apa yang patut saja,pam susu pun hari2 2 3 kali office hour pas tu bagi direct feed kat aisyah kalu dah kat umah....pening pening.....
ok...tapi dalam masa yg sama aku pelik...
kenapa aku belum datang bulan dan bintang....okey ni dah lambat seminggu.....
jadi apakah maksudnya....
so ari Sabtu tu aku cek...dannnn...keputusanya...

POSITIFFFF.....ALHAMDULILLAHH...
SYUKUR SANGAT-SANGAT....

tak lama lagi ahli keluarga kami akan bertambah....
aisyah dah nak jadi kakak....so sweettt....
macamanalah die nanti jadi kakak...mesti jadi kakak yang baikkan...


tak puas hati aku cek lagi untuk yang ke dua...dan positif juga...
kalau kira-kira aku rasa dah nak masuk 5 atau 6 minggu...kecik lagi....
jadi mulai hari ni kena jaga makan dan kena berehat sebab akukan dulu czer...
jadi keadaan badan tak boleh stress dan letih...takut effect nnt...


so hopefully everything will be alright...

aminnn

1 comment: