rahmatilah kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ecah

Lilypie Third Birthday tickers

adam qaiser

Lilypie First Birthday tickers

SI cHuuuuMILLL

Wednesday, February 22, 2012

kenapa ada blog????

sekarang ni dah ramai dah orang memiliki blog kan...
ada macam-macam jenis blog...
ada orang buat blog untuk luah perasaan, ada yang untu berniaga, ada yan untuk menunjukkan hasil kreativiti, dan banyak lagi sebab orang buka akaun blog...

Jadi kenapa aku pun ada blog....??
aku buka blog nie...bukan apa dulu aku suka sangat menulis...memang minat untuk menulis tu banyaklah...jadi aku tukarkan minat tu kepada menaip blog...
kalau korang nak tahu aku dulu setiap tahun ada diary...hahahhaha..
memang aku suka menulis diary...ada jer benda yang aku tulis dalam diary tu...bestnya ingat kenangan itu....

tapi sekarang ni dah berubah ckiit...aku lebih suka kongsi apa yang aku fikirkan ke dalam blog... bukan nak cari publisiti ke ape...saje suka-suka kan....

dengan itu aku rasa lebih sedikit lega...aku rasa menaip di blog nie macam satu therapy yang bagus untuk minda dan perasaan aku...jadi sebab tu kot aku buka blog nie juga...hahahha...

satu jer la..orang suka baca blog aku bacalah...
kalau tak suka tak apa...sebab aku pun tak boleh nak paksa orang suka kan...

sekian celoteh aku hari nie...

love u all....muaaahhhhhh

No comments:

Post a Comment