rahmatilah kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ecah

Lilypie Third Birthday tickers

adam qaiser

Lilypie First Birthday tickers

SI cHuuuuMILLL

Wednesday, March 14, 2012

AIR GULA-MGGT


okey dah lama tak coret-coret kat sini...heheheheh

kali ni aku nak share pasal pengalaman mengandung lagi...hari ni aku cek up aku kena minum air gula...bukan suka-suka tau minum air gula ni..bagi yang tak tahu air gula ni bertujuan nak tau mummy tu ada kencing manis ke tidak...dulu biasanya golongan yang minum air gula ni kalau mummy tu naik berat badan yang mendadak atau baby dalam perut besar dari biasa....tapi sekarang ni...siapa yang berumur 25 tahun dan mengandung wajib kena minum air gula...huhuh..nasib la...

ni pengalaman kali ke-2 aku minum air gula...dulu anak pertama pun aku minum air gula juga...perasa oren..tapi kali ni tak ada rasa....rasa manis melulu...huhuh...nak termuntah aku... dengan perut yang kosong dari semalam sebab berpuasa dari jam 10 malam sampai pagi tadi....
tapi pengalaman kali ni memang berbeza sebabnya aku kena cucuk jarum nak ambil darah tu sampai 6 kali...huaaaaaaaaa...nak menangis rasa sebab sakitttt wwwoooo...cucuk kat lengan kanan 3 kali tak keluar juga darah...cucuk kat lengan kiri sekali tak keluar juga darah...cucuk kat pergelangan tangan kanan pun tak keluar juga darah...cucuk kat pergelangan kiri barulah keluar darah tu pun lambat sangat darah tu nak keluar...dengan air mata sekali keluar...hua....memang aku mengelabah dan sangat takut...ngeri ok....

tapi ape-ape pun air gula tu adalah sesuatu yang sangat tidak sedap....hua hua hua...
aku harap-harap result darah aku ari ni baguslah sebab minggu depan baru result keluar...aminnn...

No comments:

Post a Comment