rahmatilah kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ecah

Lilypie Third Birthday tickers

adam qaiser

Lilypie First Birthday tickers

SI cHuuuuMILLL

Friday, March 16, 2012

aisyah owhhh aisyah sayang mami

senyum nampak gigi 2 batang


Pertama sekali aku nak ucapan syukur keHadrat Ilahi...Alhamdullilah aisyah semakin hari semakin sembuh..semoga anak mami cepat-cepat sihat dan membesar menjadi johan...(bukan johan raja lawak okey) heihihihi...

minggu lepas adalah minggu yang agak stress bagi aku, apa taknya dengan aku kurang sihat aisyah lagi demam panas sampai 38-39 suhu badan die...jadi mak mana yang tak risaukan...aku sangat risau. demam panas bukanlah benda yang boleh di pandang ringan bagi anak-anak kecil walaupun dia dah berumur 7 8 tahun...demam panas ni sangat bahaya....semoga dijauhkan dari penyakit dan musibah...aminn...

bila aisyah sakit demam aku dan laki memang tak boleh nak tido. sebabnya aisyah asyik nak merenggek jer...kesian sangat. aisyah hanya nak baring kat atas badan ayah atau badan mami. kami g klinik sampai 2 kali.pertama kali g klinik suhu badan masih tak turun-turun, padahal dah lap2 guna air suam lepas tu bagi mandi, pukul 3 pagi pun bawa aisyah g mandi.kepala dia sangat panas, aku letak air asam la kat kepala tak juga kebah-kebah. bertambahlah kami risau. jadi esoknya kami bawa sekali lagi ke klinik yang lain, g klinik ni kena bagi masuk ubat bontot...menangisnya ya Allah...hanya Tuhan jer tahu hati aku ni sedey macaman die menangis. Nasib baik suami ada tolong pegang.

demam kali ni aisyah sangat cerewet,silap cikit jer die nangis tak kena jer die nangis. sampai aku pun tak tau kenapa dan apa yang dia nak sebenarnya. lepas tu dek terlampau menangis sekali aku ternampak ada gigi atas baru nak tumbuh...dalam 3 batang juga la...dalam hati aku.owhh patutlah die tak selesa rupanya gigi nak tumbuh. yer la kalau kita org tua pun kalu tumbuh gigi geraham yang last tu pun boleh sakit kepala, apa tah lagi budak yang baru setahun lebih lagi lah sakit dan rasa tak selesa.

sekarang ni aisyah dah pandai banyak benda... dah boleh sebut ayaaahhhh ayaahhh pas tu pandai ajuk cakap orang, hahhahaha....pas tu dah pandai panjat2 gril rumah....sangat bahaya....kena selalu pantau. orang tua-tua cakap kalau budak demam ni ada lah tu benda baru yang dia nak pandai....hehehehe...mungkinlah bole pakai kata-kata ini..heheheh...

apa-apa pun mami dan ayah sangat sayang aisyah...tunggu adik keluar nanti aisyah main dengan adik yer sayang....muahhhhh....

buah hati ayah


buah hati mami


love aisyah....

No comments:

Post a Comment