rahmatilah kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ecah

Lilypie Third Birthday tickers

adam qaiser

Lilypie First Birthday tickers

SI cHuuuuMILLL

Wednesday, November 28, 2012

COME BACK

salam semua...
lama rasanya tak update blog...hihihi
hampir 4 bulan okey...mmmm..lamanya...
sejak2 bersalin ari tu sampai ari n8...barulah ada mood nak menaip semula...

pertama sekali..
syukur ke hadrat Ilahi dengan lahirnya cahaya mata kami yang ke 2 yang di beri nama Adam Qaiser bin Azmanizam...bersyukur sangat dah dapat sepasang...lepas ni aku kena merancang sebab 2 kali bersalin secara pembedahan.


Sekarang adam dah  3 bulan. tinggal 3 bulan lagi aku akan menjayakan misi untuk mengekslusifkan penyusuan adam ...amin semoga aku berjaya dgn sokongan famili tercinta....

syukur juga sebab adik aku tolong jagakan anak-anak aku. kalau tiada dia macamanalah aku mahu jaga...
sekarang en suami sambung belajar jadi aku memang sangat memerlukan adik aku. en suami ambil degree selama 4 tahun.jadi  adik aku boleh temankan kami.

okeylah
nnt aku update lagi blog nie...

tq follow me...

No comments:

Post a Comment