rahmatilah kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ecah

Lilypie Third Birthday tickers

adam qaiser

Lilypie First Birthday tickers

SI cHuuuuMILLL

Monday, January 10, 2011

AISYAH QAISARA 2 BULAN

sedar tak sedar rupa2nya aisyah da 2 bulan...berat pun 4.6 kg
cepat jer masa berlalu kan...kira aku da habis pantang 60 hari tu la
pas nie kena famili planning...hihihihi
umur 2 bulan nie...aisyah dah pandai da nak berkomunikasi
dengan aku n ayahnya....sungguhhh cumilll
dan aisyah juga semakin manja.....
sebulan lagi aku akan masuk keja....
yang menjadi kerisauan aku adalah mencari pengasuh aisyah...
aaahhh...mcmana la nie...nak jer aku suruh mak aku dtg kl
jaga kan aisyah....
atau aku ambil cuti sebulan tanpa gaji....hehehehe
aahhhh...kesian anak aku aisyah...
sekarang ni aku dan suami tgh ajar die duduk dlm stroller....
tadi belikan die mainan...hehehehe...
besh sngat ada anak nie....
dia ubat...die la racun...



kat bawah nie gambar aisyah 2 bulan....

semangat nak tgk tv....




ok la nnt aku post lagi blog aku...



No comments:

Post a Comment