rahmatilah kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ecah

Lilypie Third Birthday tickers

adam qaiser

Lilypie First Birthday tickers

SI cHuuuuMILLL

Saturday, January 15, 2011

All about Aisyah

sepanjang minggu ni duduk umah n melayan karenah aisyah (ecah)...
ecah dah mula pandai mengomel2...aku layankan ajer...hihihi...cuumiiillllll
dia da pandai menyesuaikan diri ngan sekeliling...dulu tdo waktu oversea sekarang tdo waktu malaysia...hahahahah
bila echa tido sungguh comelll...geram jer aku tengok
rasa nak geget2....heheheheh

kami da bg tido die dalam katil die yang sebelum ni di huni oleh baju2 echa....
nasib baik die nak...heheheheheh....

ni katil die comel tak....



ni plak aksi posing dalam katil die....



ni plak dalam stroller die



semua di atas perlu di biasakan dan di ajar...hehehehe....kalu tak sia-sia jer mummy dan ayah beli....
muahahhhaah...payah juga nak ajar...tapi lama-lama die ok....

dan satu perkara yang aku tak nak ajar adalah....bagi puting bohong kat bb echa....
tapi aku beli juga,aku sendiri tak tau ape tujuan aku beli tu.....sbb orang ckp tak elok...
nurse pun ada ckp ngan aku jgn biasakan....tapi aku beli yg orthodontic...yang menyerupai nipple ibu...huhuhu...

aku tak tau masa bila nak guna,sbb echa tak juga banyak nanges,kalu nanges pun kejap2 jer....
hehehe...yang paling kelakar tu bila aku masuk kan puting tu dalam mulut die...
terus die tolak....heheheh...tak sama kot mcm mummy die punya...heheheh
nasib baik la die nak minum susu dalam botol...kalu tak susah aku....

ni orthodontic soothers yang aku belikan utk echa



yang kuning untuk siang
yang biru untuk malam

ade lagi yang aku kena ajar...duduk kat atas car seat....aduiii...ari tu ajar duduk dalam tu die nanages tak nak duduk kat atas tu...heheheh....pelahan-lahan la kami ajar die...heheheh
ajar budak kecik ni perlu sabar. setiap anak mempunyai perkembangan yang berbeza....
jadi kena banyak-banyak bersabar....

ok la itu sahaja buat masa nie...
nanti aku sambung lagi....

No comments:

Post a Comment