rahmatilah kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ecah

Lilypie Third Birthday tickers

adam qaiser

Lilypie First Birthday tickers

SI cHuuuuMILLL

Wednesday, June 8, 2011

BAKAL RUMAH KELUARGA KECIL KU...

BAKAL RUMAH KAMI

hai...entry kali ni nak share tentang rumah untuk kami bertiga
rumah nie masih dalam proses pembinaan...
kalu tak ada masalah InsyaAllah akan siap hujung tahun ni atau awal tahun depan...
Rumah ni tak adalah besar sangt dan kecik sngt...
cukupla menampung untuk kami bertiga heheheheh..
nanti keluarga dah besar cari lagi yang besar...insyaAllah kalu ada rezeki lebih...amin...
nak dapat umah ni bukan senang sbb rumah ni telah sold out sebelum launching die...betul ke aku eja ni...
tapi atas usaha suami aku, dapat juga rumah ni....sbb ada orang tak lepas loan...jadi suami aku dapatlahh...
rumah ni berdekatan dengan lrt cheras dekat2 ngan jalan jelawat...
suami aku nak sangat umah kat kl sebab dia ckp senang nak g kl...hehehhehe
dan dia adalah penduduk tegar KUALA LUMPUR...
aku tak tau la suka sangat ngan kl....aku ikut jerlah...
kami selalu juga lalu area perumahan tu dah siap cat separuh tu kami tgk tak lama lagi la tu....
okey la ini adalah design yang telah diluluskan....


PUTRA SURIA RESIDENSI


insyaAllah kalau tiada masalah siap la umah ni hujung tahun atau awal tahun depan...

<3

No comments:

Post a Comment