rahmatilah kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ecah

Lilypie Third Birthday tickers

adam qaiser

Lilypie First Birthday tickers

SI cHuuuuMILLL

Friday, June 24, 2011

HOBI BARU AKU

haaiiii kengkawan

kali ni aku nak tulis entry pasal kamera...
kamera?????
macam pelik jer tetiba aku nak tulis pasal kamera...
memang pelik pun sebab selama ni aku hanya mengimpikan untuk memiliki kamera ini...
untuk apa aku guna kamera ini...
aku suka ambik gambar....
YES!!!!AKU MEMANG SUKA AMBIK GAMBAR
dulu masa bujang2 ambik gambar aku dan suami
sekarang ni aku suka ambik gambar anak aku plak...
terpaksa la AISYAH QAISARA jadi model tetap mummy....

kamera apa yang en suami belikan untuk aku...
kamera biasa jer...kamera DSLR
kamera yang sesuai untuk budak yang baru nak belajar macam aku nie la...hahahhaah
tapi aku sangat suka kamera ini....
aku kena belajar banyak lagi pasal kamera ini....
mana tau nanti aku boleh jadikan hobi ambil gambar ini sebagai satu PROFESIEN....
ayat tak boleh blah...hahahahah...


TADAAA INI LA KAMERANYA
NIKON D3000





memiliki kamera ini perlu mempelajari skil ambil gambar...hahahah
aku adalah belajar dengan seseorang yang belajar tentang kamera2 ni...
okey la...entry lain kali aku akan upload capture2 yang telah aku ambik...heheheh

apa-apa pun terima kasih kepada en suami sebab belikan kamera ni....

No comments:

Post a Comment