rahmatilah kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ecah

Lilypie Third Birthday tickers

adam qaiser

Lilypie First Birthday tickers

SI cHuuuuMILLL

Tuesday, October 18, 2011

LAPTOP OH LAPTOP !!!!!

LAPTOP AKU ROSAK!!!!!!!!
Aduiii sedeynya rasa laptop aku dah rosak, laptop tu banyak memori die aku dengan suami tercinta. laptop tu la kami beli sama sama zaman bercinta dulu....sedeeeyyyyy...tak nak jual laptop tu...aku sayanggg...kalu beli yang lain pun aku tak akan jual laptop tu....
apa tak nya...aku ni hari hari buka laptop tu...main game lagi...hahahahahah macaman tak rabak laptop tu....pas tu skrin die pun dah rosak2....hahahhaha....sekarang lagi aisyah asyik hempas2 laptop tu.....hahhaha...bertambah la rabakkkkk....kuang kuang....
tapi ape2 pun laptop tu penuh dengan gambar2 aku dari bujang sampai ada anak satu nie...sebab tu aku sayang laptop tu...huaaaaaaaaaaa....bahaya kalau aku jual laptop tu....nanti ada gambar2 aku orang ambil...eeeeeeeeeeeeeee...scaryyyy mmmaaaannnn...........
tak ape la...lepas ni aku kena kumpul duit nak beli laptop ke i pad ke desk top ke....hahahahahha....
sekarang ini aku tengah berusaha pujuk asben aku untuk beli laptop baru....huaaaaaaaaaa....



gadjet idaman....

bila lah aku nak dapat nie.....

No comments:

Post a Comment