rahmatilah kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ecah

Lilypie Third Birthday tickers

adam qaiser

Lilypie First Birthday tickers

SI cHuuuuMILLL

Sunday, January 1, 2012

SELAMAT DATANG TAHUN 2012


Sedar tak sedar setahun dah berlalu... dan kini sudah sampai tahun 2012.... Alhamdulillah hidup ini masih berterusan....aku hanya berharap aku dapat menjadi yang tebaik untuk kehidupan ini... menjadi isteri yang baik yang taat....menjadi mummy yang boleh mendidik anak-anak yang soleh dan solehah.... alhamdulillah tahun 2012 ni bertambah lagi rezeki kami, bertambah lagi ahli keluarga, dah besar keluarga aku..... aku tak minta banyak kat dunia ni...hanya hidup bahagia disamping insan-insan yang tersayang... aku bersyukur suami dan anak sentiasa berada disisi aku...merekalah warna warni dalam hidup aku...tanpa mereka hidup aku tak bermakna....aku sayangkan kalian....

tahun ni antara benda yang aku impikan.....

** pindah ke rumah baru (insyaAllah rumah yang kami beli tu akan kami duduki bulan 2 ni atau 3 rumah tu dah siap cuma tinggal nak dapat cf lagi....) itu kami dah lama kami tunggu 2 tahun lebih juga kot.....
** bekerja dengan ikhlas dan berdedikasi agar rezeki yang diperoleh lebih berkat....amin....
** membesarkan aisyah qaisara dengan lebih baik......(itu sudah tentu bukan tahun ni jer...tapi sampai bila2)
** menjaga kesihatan diri dan selamat melahirkan baby yang kedua ni dengan selamat....semoga Allah permudahkan segalanya...aminnnn...


itu jer yang aku inginkan....tak banyak pun...kalu bercakap pasal azam ni azam tahun2 sudah pun tak tercapai lagi, jadi baik aku terusakn jerlah azam tahun2 sudah tu...hahahahahahha okeylah itu jerlah ....nanti lagi aku update blog....

No comments:

Post a Comment