rahmatilah kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ecah

Lilypie Third Birthday tickers

adam qaiser

Lilypie First Birthday tickers

SI cHuuuuMILLL

Wednesday, January 4, 2012

...MENGIDAM...

okeylah entri kali ni nak share sikit....
sejak-sejak mengandung ni aku mengidam macam macam....
aku rasa biasalah tu kan bagi mana-mana wanita yang mengandung akan mengidam....

okeylah...cakap pasal mengidam ni...
hari tu tengah-tengah malam aku tetiba teringin nak makan nasi lemak alas daun pisang....hahahha




suami aku cakap mana nak cari tengah-tengah malam nie....kalau ada pun kat kg.baru jauh plak nak g beli...apa lagi belilah nasi lemak kat kedai mamak kat kawasan perumahan aku...heheheh nasib baik ada...
aku siap pesan..."sayang, kalau boleh awak cakap kat mamak tu, boleh tak letak daun pisang" hehehehe....pas tu asben aku cakap...."eeee...janganlah letak daun pisang, diorang dah manderam dah daun pisang tu" hahahahhahaah...alasan apa laki aku bagi ni....lawak.....khakhakha


lepas tu aku teringin nak makan durian...."sayang boleh tak saya makan durian,saya nak makan cikittttt jer"...."tak boleh,durian tu tajam dan panas,ingat2 cikit awak tu"....laki aku tak bagi makan durian...tapi setelah aku pujuk beberapa kali, semalam laki aku bawa balik beberapa ulas durian dari rumah mak die....sekali die buka bekas tupperway tu...huaaaa....aku terus nak muntah...aku tak boleh makan dan bau duriaaaannn.....huaaaa....aku tak suka bau duriaaannnn...sedeynyaaa tak boleh makan...aku gigit cikit jer kat hujung2...sbb aku tak tahan bau die....YANG AKU HAIRAN....sebelum ni aku boleh jer bau dan makan durian...adoiiii...sakitt hati aku dengan bau durian tu tetiba....kesian laki aku die dah bawa balik durian tu tapi aku tak boleh nak makan....terima kasih sayang melayan karenah bini awak yang sorang nie.....dulu masa aku mengandungkan aisyah, aku boleh jer makan durian....tapi TIDAK kali ini....huaaa....my peberettt tuuu....

okeylah itu la citer aku nak kongsi ngan korang semua....heheheheh
nanti aku share2 lagi citer ok....


sekarang dah 8 weeks...

No comments:

Post a Comment