rahmatilah kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ecah

Lilypie Third Birthday tickers

adam qaiser

Lilypie First Birthday tickers

SI cHuuuuMILLL

Tuesday, May 3, 2011

PERMULAAN YANG.....

hahhaiiiii....
dah masuk bulan mei pun....sekejap jer rasanya masa berlalu....aisyah pun dah nak masuk 6 bulan.
Tak lama lagi aisyah dah boleh makan...hehehehhe...tak sabar rasanya...
Cuti hari buruh ari tu kami g jalan2 kat pd....sngt best....tp ramainya org bercuti juga d sana...
aku rasa semua tempat peranginan penuh kot sbbb cuti yang panjang....
Buat kali pertamanya aisyah jejakan kaki kat pantai port dickson...
Die seronok sngt main air laut tu....




aisyah yang main air laut....

Itu citer yang gembira...
Citer yang tak mengembirakan ialah mak mentua aku sakit...
kesian suami aku....
kesian mak mentua aku...
semoga mak mentua aku cepat2 baik...
kami semua doakan semoga mak cepat sembuh....
yerlah sapa yang tak sedih bila mak sakitkan.....
daripada bersedih baik berdoa....

ok la itu jer buat masa ni...
nanti kte smbung lagi...

No comments:

Post a Comment