rahmatilah kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

ecah

Lilypie Third Birthday tickers

adam qaiser

Lilypie First Birthday tickers

SI cHuuuuMILLL

Monday, April 25, 2011

MINYAK KELAPA DARA KELUARAN CATALYST...VCO...

Hai kawan-kawan
Lamanya aku tak up date blog nie...
hanya sekali sekala update untuk VCO jer...
kali ni aku nak citer pengalaman aku sendiri
lepas makan VCO ni...

*********************************************
VCO atau minyak kelapa dara kalau kawan-kawan belum tau lagi
Produk keluaran Catalyst ini bagus untuk kesihatan
Ia adalah makanan tambahan yang bagus untuk tubuh badan...
Aku makan VCO ini ada banyak sebab pertama aku selalu jak penat....
Yerlah aku kan bagi susu badan kat puteri kesayangan ni
bila aku dah pam susu aku cepat lapar n penat...so bila makan ni kurang ckit rasa penat n lapar
tapi makan masih macam biasa...hehehhe...aku ada makan vitamin lain lagi selain VCO ni
mcm vit.c,alfafa n kalsium...semua aku makan tu untuk kesihatan diri aku n aisyah...
VCO ni bagi tenaga...walaupun aku dah balik keje, aku masih ada tenaga untuk buat keje umah
kalu tak penat,letih n lesu jerr...hisssss...tak cantik langsung muka mcm tu...heheheh
dah jadi mak orang nie kena jaga juga kesihatan diri luar dan dalaman...hehehehe
ape-ape pun aku suka makan VCO ni....
Lagi satu VCO ni bagu untuk rambut aku...hari tu bukan main lagi banyak gugur rambut aku
pas tu aku letak la VCO ni kat rambut n memang ada perubahan...
rambut aku dah tak gugur dah...kalu gugur pun sikit jak...hehheeh...i likeee....
tapi betul lah cakap orang...pokok kelapa ni...dari daun sampai ke batangnya mempunyai seribu kegunaan...jadi minyak kelapa dara ni pun memang baguslah...aku pun susah nak cakap kebagusannya tu macamana...hehehhehe

kalu nak tau kebagusannya tu macamana kawan-kawan bole la cuba sendiri....
kalu nak order boleh la hubungi atau pm aku ok.....
kat bawah2 ni banyak lagi penerangan mengenai VCO ni....
ni yang aku tulis ni adalah pengalaman aku sendiri lepas guna produk ni...
so.............
SHARING IS CARING....
muaaaaaxxxxxxxxxxxx.....

harga cuma
RM39.90 (semenanjung)
RM43.90 (sabah/sarawak)

No comments:

Post a Comment